Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - eropS

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 342
31
Everything Else / Re: 2016 Election
« on: June 16, 2017, 01:22:30 am »
In other news



I'm really hoping this Mueller thing ends soon, the amount of potential drama is just too much to wait for. History in the making this **** is ****ing wild! Chapters in weeks! I hope I called it and the Russia plot carry's water let's goooooo



Haha, I still can't believe I'm actively hoping our president is a compromised actor surrounded by corrupt compromised actors, with climate change impacts just around the corner, this is gonna be the craziest century ever for history book readers. Too bad we don't get to read it haha

32
Console Games / Re: The Nintendo Thread
« on: June 14, 2017, 09:43:13 pm »
saw an extended gameplay vid on the bombcast thing,

seemed.... confusing... like i have no idea what is going on or what you're supposed to be doing. It looks like it has chunks of areas that play very much like 3d land though, but with the hat ability basically adding an extra layer of mechanics to get through challenger which is neat

33
Everything Else / Re: 2016 Election
« on: June 14, 2017, 05:08:17 pm »
It's frustrating cause IDK..... lurks sentiment doesn't upset me. And truth me told there's a part of me that wishes he was a better shot..... that scares me since I know I can't be the only one who shares that slice of emotion. Of course I feel ashamed and disgusted but it's still there, that vindication, spite, and hatred.

Idk. Why do they seem to have such disdain for people who need help... I have a lot of issues with the motives and actions of the GOP. On some level I DO think this is reaping what they've sowed pushing a group of people so far to the edge. The reverse could also happen just as easily though at this point for perceived injustices.

Violence just causes more violence, it's terrible that anyone feels so lost that they feel that is the only outlet.

Idk. I feel bad I don't feel that bad, and that's some scary ****

34
Everything Else / Re: 2016 Election
« on: June 14, 2017, 07:52:56 am »
The first shots of the second American civil war: cold edition have officially been fired

Oh lordy were ****ed

35
PC Games / Re: E3 2017
« on: June 13, 2017, 09:54:35 am »
Eyyyy Nintendo giving nuggets of things to come was pretty sweet

Mainly Kirby with power combining mechanics wooooooooooo

36
PC Games / Re: E3 2017
« on: June 12, 2017, 05:11:25 pm »
So this is Xcom for the Switch?

looks like it, im excited for sure

37
PC Games / Re: E3 2017
« on: June 12, 2017, 02:26:31 pm »
motha ****aaaaas

38
PC Games / Re: E3 2017
« on: June 11, 2017, 09:39:30 pm »
Wow Bethesda might as well not even bothered ffs

39
PC Games / Re: E3 2017
« on: June 11, 2017, 05:10:11 pm »
Dwarf Minecraft /lurk! $499!

40
PC Games / E3 2017
« on: June 11, 2017, 01:42:00 am »
Which discord we in for this one?



Also ea blew it's load anyone like what they saw?


Battlewars 4 seems better than 3 so that's nice

Uhhh they had a coop game too that seemed like a cool concept I'd like to see more of, hope it's a switch game too haha


41
Everything Else / Re: 2017 Election
« on: June 09, 2017, 02:39:55 am »
I figure may will be cameroned yeah? Boris for all?

42
Everything Else / Re: 2017 Election
« on: June 09, 2017, 01:26:49 am »
So is Cordonblue gonna be PM now or will there be a conservative coalition to get majority?

Boris ?!

43
Everything Else / Re: 2016 Election
« on: June 08, 2017, 11:06:27 pm »

Gonna be another limp dick comey meeting where the thing you hope and need to have happen is going to absolutely not happen and nothing of substance will come of it


pls special investigation end asap pls

Addendum, have just enough for both sides to walk away feeling like winners, which ****ing sucks because the distortion will just continue until we snap

44
Everything Else / Re: 2017 Election
« on: June 08, 2017, 11:04:45 pm »
Mmmmmmm that's a good joke right there

45
Everything Else / Re: 2017 Election
« on: June 08, 2017, 03:07:07 am »
Who'd you democracy for if you don't mind?

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 342